הח"כית מהליכוד בעד לומדי התורה: "ה'בטלנות' שלכם היא הנצח שלנו"

    מערכת האתר 1 Comment on הח"כית מהליכוד בעד לומדי התורה: "ה'בטלנות' שלכם היא הנצח שלנו"

    חה"כ דיסטל אטבריאן הגיבה לדברי ההסתה של איש התקשורת: "אני מודה לכל 'בטלן' חרדי שקם בבוקר מתוך תשוקה עזה ללימוד התורה. הבטלנות שלכם היא הנצח שלנו. אלף אלפי תודות"

    ארכיון צילום: לוי עמית
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד הגיבה היום (ראשון) לדברי ההסתה החמורים של איש התקשורת אייל ברקוביץ' נגד החרדים, בהם כינה את לומדי התורה "בטלנים". "אני מודה לכל בטלן חרדי שקם בבוקר מתוך תשוקה עזה ללימוד התורה", כתבה דיסטל. "לכל בטלן שמעדיף דף גמרא על פני בית צמוד קרקע. לכל בטלן שמחייה בכל יום מחדש את תורת ישראל. ששוקד על טקסטים מבוקר עד לילה כדי שמפעל הזיכרון עליו בנויה היהדות לא ישכח לעולם. הבטלנות שלכם היא הנצח שלנו. אלף אלפי תודות".

    כזכור, ברקוביץ' שבאולפן שלו התבטא בעבר השר ליברמן על רצונו "לזרוק את החרדים למזבלה", אמר אתמול על החרדים: "הם מנותקים והם אלה שהולכים לנהל את המדינה. לא אכפת להם מעם שלנו, קוראים בתורה כל היום, לא עובדים, לא משלמים מיסים ולא הולכים לצבא, בטלנים".

    יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף מסר בתגובה: "אני מביע זעזוע ושאט נפש מדברי הבלע החמורים שהושמעו על ידי אייל ברקוביץ' כנגד הציבור החרדי. אלמלי הדברים נאמרו בעברית היה ניתן לחשוב שזהו קטע מערוץ תעמולה אנטישמי בחו"ל. אני קורא להנהלת הערוץ להתנער מההסתה הפרועה ולהשעות את המגיש עד שיחזור בו מהדברים. אין לי ספק שדבריו של המגיש הם השפעה ישירה של ההסתה הפרועה של ליברמן כנגד הציבור החרדי, התשובה שלנו תינתן בקלפי".

    שר התרבות, חילי טרופר (המחנה הממלכתי) גינה את הדברים בריאיון למהדורת הבוקר של 'קול חי': "אני מאוד מתעצב על הדברים של ברקוביץ. כל מי שמכליל חברה הוא טועה. אני נגד הכללות. זה נכון לכל המקרים. זה לא ראוי ולא שיח שאני רוצה להיות חלק ממנו".

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי אמר בריאיון לרדיו 103: "אני מסכים איתו שאנחנו הולכים לנהל את המדינה. הייתי עצבני שנה וחצי מהממשלה המנותקת הזו, הגיע הזמן שהוא יתעצבן. מקווה שהוא יהיה יותר עצבני וכועס, ויותר יפגע בבריאות שלו כמו שהוא פגע בבריאות שלי".

    חה"כ ינון אזולאי מש"ס אמר: "הוא בור ועם הארץ, וגם אם הוא או קרוביו חלילה היו נזקקים לאיזשהו עזרה הם היו מגיעים לארגון חסד".

    יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב אתמול: "אמירות אנטישמיות כמו אלה של אייל ברקוביץ' העם היהודי ספג במשך כל השנים מהגרועים שבשונאיו. בושה וחרפה שכאן בישראל על המסך נשמעת הסתה חמורה כזו כלפי הציבור החרדי, שתורם רבות לעם ישראל בשלל מפעלי חסד, בלימוד תורה ששומר על המסורת היהודית, ויותר ויותר גם בהשתלבות בצה"ל ובשוק התעסוקה".

    חה"כ איתמר בן גביר כתב: "אייל ברקוביץ', השנאה שלך לחרדים מעבירה אותך על דעתך. הלוואי ולא תזדקק לאחד מארגוני החסד שלהם. אתה האחרון שתטיף פה מוסר. תתבייש".

    חה"כ שמחה רוטמן: "אייל ברקוביץ אינו מעניין איש. יש מחנה פוליטי שלם, שקורא לעצמו ריפוי, איחוי ושינוי, אבל כל מה שמעניין אותו זה שנאה, הדרה והסתה. הפעם חרדים. כשאין תוכן חיובי למכור, כל מה שיש זה להפיץ שנאה. בעוד שבוע וחצי בוחרים בטוב. בוחרים ביהדות. בוחרים בלאומיות. בוחרים בתיקון ובאמונה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היא מתכוונת הקולות שלכם יתנו לנו שקט עוד ארבע שנים